$2013$ yılında yayımlanan Matematik Öğretim Programında bir öğrencinin problem çözme aşamaları aşağıdaki gibi verilmiştir:
1. Problemi Anlama
2. Plan Yapma
3. Planı Uygulama
4. Çözümün Doğruluğunu ve Geçerliğini Kontrol Etme
5. Çözümü Genelleme ve Yeni Problem Kurma
Bu aşamaları gerçekleştirirken yapılan bazı işlemler aşağıda verilmiştir:
a. Verilen resim, şekil, fotoğraf, harita vb. görsellere uygun gerçekçi problem durumları oluşturma
b. Problemin çözümünden yola çıkarak benzer başka problemlerin çözümü için fikir ve stratejiler üretme
c. Problemi başka bir biçimde ifade etme, problemi basitleştirme
d. Belirlenen bir stratejinin gerektirdiği sayısal işlem ve algoritmaları yürütme
Buna göre bu işlemlerle işlemin yapıldığı problem çözme aşamaları eşleştirilirse hangi aşama boş kalır?
$\mathbf{a)}\text{ 1.}$ $\mathbf{b)}\text{ 2.}$ $\mathbf{c)}\text{ 3.}$ $\mathbf{d)}\text{ 4.}$ $\mathbf{e)}\text{ 5.}$